Protected by Copyscape

marți, 6 decembrie 2016

Adevarul nu satisface pe nimeni

Eu nu am intalnit pana acum oameni care sa reactioneze bine la sinceritate. Am intalnit numai oameni care sustin ca apreciaza sinceritatea, deci nu am certitudinea ca pusi fata in fata cu adevarul sunt cu adevărat capabili sa il aprecieze.
Atunci cand incetezi sa le mai spui ceea ce vor sa auda, oamenii te sterg cu usurinta din viata lor ca si cum ar sterge cu buretele o mizerie care le intinează decorul. Cel puțin în cazul meu cam așa au stat lucrurile.

Din acest motiv mai exista prea puține prietenii adevarate. Există orgoliu, incapatanare, aroganta, mandrie. Nu si prietenie. Prietenia a murit odata cu sinceritatea. Astazi, doar ne mintim ca suntem prieteni asa cum ne mintim ca suntem sinceri, asa cum mintim ca nu mintim.
Adevarul nu satisface pe nimeni nici daca e rece, nici daca e cald. Da, adevarul nu e digerabil deloc. Persoana caruia ii este servit risca sa se înece cu el, iar cel care il serveste risca sa-si ia o tava in cap. Oamenii nu gusta adevarul, iar daca ii fortezi il scuipa.
Nu-mi spuneti ca inca mai credeti ca exista oameni care prefera sa li se spună verde in fata ceva care ii lezeaza in amorul propriu. Va spun eu, NU exista! Oamenii mint ca prefera sinceritatea. Altfel nu-mi explic cum de atunci cand îndraznesti sa spui ce gandesti devii dintr-o data persona non grata.
Scuzati-mi scepticismul, dar sinceritatea mi-a fost rareori apreciata. De fiecare data cand am facut „abuz” de ea am ramas fara „prieteni"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu