Protected by Copyscape

miercuri, 7 decembrie 2016

TOT

Ma intrigi.

Ma intriga stitul tau.
Ma intrigi de fiecare data cand vorbim, si imi place.Imi place misterul tau.Ma atragi.Si vreau sa te descopar.Vreau sa iti descopar pana si cea mai mica si mai ascunsa idee din tine.Vreau sa te descopar in intregime.Si chiar daca imi va fi greu,o sa reusesc.O sa ma inarmez cu rabdare.cu incredere.si chiar daca voi claca si voi avea momente de slabiciune,ma voi ridica si voi continua.
La tine nu voi renunta asa repede.La tine promit sa am rabdare.Sa am incredere.Tu nu m-ai ranit.Eu nu te-am ranit.La noi poate deveni ceva frumos.De ce?Pentru ca in fata ta ma voi deschide si ma vei cunoaste asa cum nimeni nu a facut-o pana acum.Nu vreau sa mai ridic ziduri in jurul meu.Nu vreau sa mai stau intre 4 pereti cu mintea mea. Iti promit ca voi avea grija de tine,de mine si de noi.O sa pun tot ce am la bataie pentru tine.

Un comentariu: