Protected by Copyscape

marți, 6 decembrie 2016

back to you

Salutare, "i am back" .
De ce scriu ?!Pur si simplu sunt lucruri care vreau sa le spun si trebuie sa o fac intr-un mod anume.Scriu pentru ca ma face sa ma simt bine, scriu pentru ca imi place puterea , cuvantul e singurul lucru care imi apartine in totalitate ,e al meu nu mi-l poate lua si influenta nimeni. Pot scrie orice vreau si nimeni nu ma poate opri , doar judeca. Scriu din nevoi emotionale ...scriu pentru ca nicicand nu sunt mai mult "eu" ca atunci cand scriu... si cand imi amintesc Doamne, cat uram compunerile in scoala primara! Pana-ntr-a patra, mi le facea maica-mea. Nu, nu ma ajuta. Mi le dicta. Nu pentru ca n-ar fi incercat prin tot felul de metode ingenioase si didactice numai de ea stiute sa ma faca sa particip cat de putin la procesul creativ, ci pentru ca nu eram in stare. Si, cum nici la matematica nu dadeam semne ca as excela, presupun ca in capul parintei mele rasarea spaima ca voi fi un copil mediocru. Macar de-as fi fost proasta complet!

Si, Doamne, cum ma mai perpeleam cand venea dupa-amiaza in care trebuia sa scriu compunerea de a doua zi! Stiam ca nu sunt in stare sa scriu doua vorbe, cum stiam si ca voi sfarsi prin a-mi dezamagi mama pentru a mia oara si ca voi scrie din nou dupa dictare.Cool
Cine sunt eu?

O zapacita, an de fabricatie '92 Big Grinpe la inceputul toamnei , o continua alternanta intre eleganta si sport , sensibilitate si rigiditate, open mind & soul si inchisa in fire , hotarata si nesigura ,prietenoasa si egoista , tacuta si prea vorbareata , grijulie si nepasatoare. Nu te hazarda sa tragi concluzii despre mine , uneori sunt mai complicata ca un labirint . 
Bun venit in "casa mea" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu