Protected by Copyscape

miercuri, 7 decembrie 2016

Viata ,bate filmul

Sa poti sa crezi in suflete pereche! De fapt, sa vii tu, SUFLET FRUMOS si sa ma faci sa cred in suflete pereche! Cine esti si cum ai reusit sa imi dai lumea peste cap cu totul? am ajuns sa nu mai pot sa las sa treaca o zi fara sa te aud macar. Ai venit tu, drogule, sa imi tulburi zen-ul! Sa ma faci sa vad totul in culori, chiar daca stiu ca nu este. Sa ridici toate barierele sufletului meu fara nici un efort si sa intri ca la tine acasa, ba chiar sa te simti ca acasa de parca ne cunoastem de o viata, iar mie sa imi placa atat de mult. Sa ma faci sa fiu atat de degajata si de naturala de parca intr-o alta viata am fi fost impreuna. Sa gandim la fel, fara nici o coincidenta, sa-mi poti citi mintea ca pe o carte - asta imi da fiori!! Sa poti iubi cu atata pasiune, sa poti sa ma faci sa simt asta pana in vene! Sa ai atata putere incat sa ma faci sa ma dedic tie cu toata fiinta mea fara nici un fel de retinere si fara nici un regret. Sa imi ranesti sufletul, sa-l mangai si sa-l vindeci apoi cu imbratisari si saruturi. Sa ai atata optimism, sa zambesti fara motiv, sa ajungi sa nu te mai recunosti pe tine, sa te doara sufletul pentru ca viata asta nu e intotdeauna corecta. Sa poti in fiecare zi sa o iei de la inceput si sa fii prezent tot in lumea ta de om matur cu scopuri atinse si alte visuri mari. Sa cazi de 99 ori si sa te ridici de 100. Sa risti atat de mult, de parca nu ar conta ce urmeaza sa se intample. Sa nu renunti la nimic, niciodata! Asta vad eu in tine! Perfectul! Iar eu...o nebuna după o dragoste diferita, interzisa. Dar atat de frumoasa incat merita sa risti totul! Daca n-as fi gustat si amarul, n-as fi stiut ce inseamna dulcele! Am o teama, totusi.. Mi-e teama sa nu pleci asa brusc cum ai si venit. Sa nu am timp sa savurez clipele astea pline de mister. Mi-e teama ca intr-o zi o sa fiu in bratele tale, o sa clipesc.. si o sa dispari. si nici asa n-am sa regret nimic, pentru ca ceea ce traiesc cu tine este Arta. Poezie. Este divin si nemaiintalnit, nemaivazut! Nu se poate explica in cuvinte. Tu esti acela de care are nevoie sufletul meu. Nu-mi place ideea de interzis! Nu-mi place cand mi se sparg pahare in cap pentru greselile mele, pentru deciziile mele bune sau mai putin bune. Sunt ale mele si mi le asum! O sa ma pedepsesc singura pentru ele daca este cazul. Vreau sa te simt! In suflet, in minte, in aer, in apa ,in mine! Mereu! In fiecare zi, in fiecare noapte. Pana la sfarsit. Si apoi sa o iau de la capat. Vreau pur si simplu sa te respir. Vreau sa ma tii in brate, sa nu stii de ce sunt in mintea ta, de ce ne-am intalnit, sa uitam de tot si sa nu mai cautam raspunsuri. Nu au rost.  Mai presus de toate... Vreau sa fii fericit! Sa decizi tu cum, dar sa fii fericit! Tot ceea ce faci, fie ca e bine, fie ca nu, sa te faca fericit! Meriți! Vreau sa te iubesc asa cum n-am iubit pe nimeni niciodata. Nu credeam ca se poate. Acum ca stiu, vreau sa te iubesc. Pana la sfarsit... si dupa aceea. Sunt o norocoasa ca m-ai lasat sa-ti intru in suflet, ca ma suporti asa tampita, ca ma certi,ma alinti, crezi in mine . Esti ca un drog pe care-l cer , il ravnesc, il ador , dar care ma distruge lent in culori. Imi e frica , ca nu ai sa ramai, imi e frica de ziua in care totul va fi o amintire....pentru ca stii dragul meu VIATA BATE FILMUL si ce traim noi , este doar un vis din care candva va trebui sa ne trezim

9 comentarii:

  1. Foarte frumos scrii,banuiesc ca nu este fictiune ceea ce exprimi. Felicitari omului care il iubesti ar trebui sa fie mandru ca are langa el asemnea comoara deoarece foarte putine persoane in zilele noastre daruiesc atatea sentimente.
    Din ceea ce am citit pe blogul tau esti o persoana superba,sufleteste vorbind, insa un mic sfat iubirea interzisa uneori ne face mai mult sa suferim decat sa fim fericiti,ai grija sa nu iti naruie visele.
    Imi face o deosebita placere "sa te citesc" te voi urmarii de aproape in speranta sa descoparul frumosul din tine.
    Apropo te-am gasit intamplator pe google cautand ceva incredere :)
    O zi superba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,multumesc mult, sunt surprinsa in mod placut :) Ce pot sa spun?! ma bucur enorm ca "prinde" intr-un fel nebunia asta :)) Altfel nu pot sa definesc blogul acesta decat ca o nebunie...dar probabil nu vor mai fii multe postari in genul ,ma simt vulnerabila si cred ca este o greseala

      Ștergere
    2. Ca sa ma exprim mai ciudat "iubirea face bine" mi-ar placea sa traiesc o poveste ca a ta, sau sa fiu iubit asa cum iubesti tu.

      Ștergere
    3. fiecare cu ce nu are . Nu toti gandesc asa sau nu vor, sau nu realizeaza....sau e doar un joc.

      Ștergere
    4. Sa te joci cu o inima e dureros , eu am o parere mai personala daca vezi ca un om te iubeste si tu nu ii poti raspunde cu acelasi sentiment lasa=l sa plece ,tii in loc fericirea altuia.

      Ștergere
    5. scuza-ma te rog , nu am o stare de spirit foarte buna si nu ma simt tocmai ok sa dezbat subiecte atat de complexe precum asta ....eu am cu totul alta parere despre fericirea altuia.....dar cum ti-am spus nu ma simt ok..mi-a facut placere

      Ștergere
    6. imi cer scuze daca te-a deranjat cu ceva remarca mea. o zi faina. mi-ar placea sa vorbim dar nu aici. imi poti lasa o adresa de mail te rog?

      Ștergere